Tietoa meistä

Klaukkalan seniorit ry perustettiin 18.1.2023. Oman yhdistyksen perustaminen Nurmijärven senioriyhdistyksen rinnalle oli ilmeisen tarpeellista, koska jo perustamiskokous houkutteli paikalle kymmeniä kiinnostuneita. Jäsenmäärä ylitti nopeasti 70:n rajan.

Klaukkalan seniorit ry:n lähtökohtana on järjestää toimintaa jäsenten toiveiden mukaisesti. Emme ole nähneet tarpeelliseksi ainakaan toistaiseksi perustaa kerhoja, vaan jokaiselle tapahtumalle sovitaan vastuullinen järjestäjä.

Ensimmäisen toimintavuoden aikana kävimme bussiretken muodossa tutustumassa lähiympäristöön, tehtiin teatteri-, taidenäyttely- ja museokäyntejä sekä ulkoiltiin yhdessä. Tapasimme toisiamme myös yhteisillä lounailla. Kokouksiamme alustivat mielenkiintoiset ja ajankohtaiset asiantuntijaluennot.

Klaukkalan seniorit ry osallistuu aktiivisesti eläkeläisiä koskevaan yhteiskunnalliseen keskusteluun ja suunnitteluun laatimalla tarvittaessa asiaa koskevia lausuntoja.

Olemme valinneet tunnuslauseeksemme Klaukkalan seniorit ry - ilon kanssa. Se kuvastaa parhaiten tapahtumissamme vallitsevaa tunnelmaa, viihtymistä yhdessä.

Älä jää yksin - liity jäseneksi!