Kuvat

Ulkoilutapahtuma Klaukkalan Tornimäessä 26.10.2023

Pikkujoulu Nurmijärven Golfklubin ravintolassa 14.12.2023

Vuosi 2024

Kokouksissa on ollut mielenkiintoisia asiantuntijaluentoja: kokouksessa 18.1.2024 keskustelua sotesta alusti yhdistyksen jäsen Ari Saarto, kevätkokouksessa 12.3. Nurmijärvellä vaikuttaneista henkilöistä kertoi Esa-Pekka Luukkola.

29.2.2024 kävimme porukalla maistelemassa viinejä Viinibaari Apotekissa.

5.4. teimme aikamatkan Frank Sinatran ja Ava Gardnerin aikaan, kun matkustimme bussilla Keravalle katsomaan Suomen Musiikkiteatterin upeaa esitystä Muukalaisia yössä.

24.4. teimme mielenkiintoisen vierailun Nurmijärvi-Taiteen museoon, jossa meitä opasti värikkäästi ja asiantuntevasti Juhani Rintala.

Tiistaina 14.5. ulkoilimme aurinkoisessa ja lämpimässä säässä Klaukkalan Tiiranrannassa.

Osa porukastamme kiersi lenkkipolun (kuulemma Klaukkalan ensimmäisen). Samalla saimme nauttia puheenjohtajamme Merjan valtavasta paikallistuntemuksesta värikkäiden tarinoiden muodossa.

Kaikki eivät halunneet lähteä hikoilemaan lenkkipolulle, vaan jäivät mieluummin kokeilemaan taitojaan petankissa.

Kylmäpäisimmät (4) rohkenivat jopa uida Valkjärven +11-asteisessa vedessä!

Auringossa istuskellessa maistui kahvi lämpimän voisilmäpullan kera erityisen herkulliselta. Samalla heiteltiin ideoita syyskauden tapaamisten ohjelmaksi.

Toukokuun 16. päivänä 10 senioria nousi bussiin ja lähti tutustumaan Eero Järnefeltin upeaan taidenäyttelyyn Ateneumiin. Intron ja kierroksen jälkeen tankattiin vielä kroppaakin paikallisessa kahvilassa.

Kymmenkunta Klaukkalan senioria osallistui 28.5. "matalan kynnyksen" golfkurssille, joka järjestettiin Nurmijärvi Golfissa.

Ihana sää hemmotteli meitä jälleen, kun lähes 20 senioria kokoontui Tiiranrantaan tiistaina 27.8. lenkkeilemään, pelaamaan ja uimaan. Tunnelmaa kohotti kioskista ostetut kahvit tuoreine omenapiirakoineen.

Joukko Klaukkalan seniorien hallituksen jäseniä osallistui 11.9. Uudenmaan senioripiirin kehittämis- ja virkistymispäivään. Päivän aikana syntyi oivalluksia, mitä ja miten kehitämme yhdistyksen toimintaa, jotta jäsenemme viihtyisivät tapahtumissamme sekä olisivat osallisena tapahtumien suunnittelussa ja toteutuksessa.

Aktiivisen päivän jälkeen nautimme merellisistä maisemista laulaen ja nauraen. Laulu sujui upeasti Marjukka Riihimäen mestarillisen haitarinsoiton säestyksellä.